Welkom bij edelstenen groothandel Rusch Mineralen
Toegang tot onze collectie edelstenen? Meld je aan voor een account via de knop hieronder!
Rusch Mineralen
Bij Rusch Mineralen vind je alles op het gebied van edelstenen, mineralen en meer! We hebben een ruim assortiment, zowel online als in onze showroom. Sinds 1981 staan wij voor kwaliteit en persoonlijke service. We helpen je graag bij het vinden van de perfecte stenen en producten.

Groothandel regels
Om een bestelling te kunnen plaatsen moet je een account aanmaken. We leveren niet aan particulieren. De minimale bestelwaarde is €150,- en bij bestellingen boven de €300,- is de verzending gratis! (zolang als de bestelling onder 23KG weegt)

Showroom
Je bent ook van harte welkom in onze showroom in Tuk! Hier vind je een uitgebreider assortiment dan in onze webshop. De showroom is geopend op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Wil je langskomen? Neem dan even contact met ons op voor een afspraak!

Nieuwsbrief
Wij krijgen regelmatig nieuwe en unieke edelstenen, kristallen en mineralen op voorraad. Wil je graag op de hoogte blijven van deze nieuwe edities in ons assortiment en ander belangrijk nieuws?
Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!
Hoe kan ik bij jullie klant worden?
Leuk dat je klant bij ons wilt worden!
Als je klant bij ons wilt worden is het eerst nodig om ons registratieformulier in te vullen.
Alleen klanten met een geregistreerd en goedgekeurd account kunnen bij ons inkopen.
5/5 Google Reviews + 4,7/5 Facebook Reviews
Vandaag voor het eerst bij Rusch geweest. Heel goed geholpen, fijne sfeer, goede prijzen en veel kennis.
Aanrader!
Wow!Wat een fijne ervaring! Ik heb alles kunnen vinden waar ik naar op zoek was en daarnaast werd ik onwijs vriendelijke ontvangen met een kop koffie. Dank voor jullie service en behulpzaamheid! Tot gauw;)
Wat zijn de eisen voor goedkeuring?
De eisen die wij stellen aan een nieuwe klant zijn als volgt:
- Je hebt een bedrijf en bent actief binnen onze branche.
- De producten die je bij ons inkoopt zijn bestemd voor wederverkoop.
- Je hebt een geldig KVK-nummer en BTW-nummer.
(in geval van een kleineondernemersregeling (KOR) vervalt het BTW-nummer)
Ik voldoe aan de eisen en heb me aangemeld als nieuwe klant, wat nu?
Zodra we je registratie hebben ontvangen, streven we ernaar deze binnen 2 tot 3 werkdagen te verwerken.
Wij controleren de bedrijfsgegevens en kijken je voldoet aan de eisen die wij stellen aan onze klanten.
Als alles klopt en compleet is, krijg je groen licht en ben je officieel klant. We sturen je dan een bevestiging per mail.
Als we vragen hebben of als de gegevens niet compleet zijn, laten we dat ook weten via de mail.
Bestellen & Betalen
Als je bij ons een bestelling plaatst gaat dit via “betalen na goedkeuring”. Dit betekend dat wij een bestelling eerst controleren, de voorraad nalopen en eventuele wijzigingen doorvoeren.
Als alles op orde is keuren wij de bestelling goed waarna je de factuur ontvangt met een betaallink.
De factuur en betaallink zijn dan ook terug te vinden in je account dashboard.
Wijzigingen aan je bestelling doen wij altijd in overleg of zoals aangegeven bij desbetreffende producten.
Betaalmethodes
- IDEAL
- Overschrijving
- Bancontact
- Belfius
- Sofort
- Giropay
- Op factuur (Voor musea of instellingen BV)
Heb je alle nodige informatie gevonden? Meld je via de knop hieronder aan om klant te worden!
Verzenden & Retourneren
Wij proberen iedere bestelling in 2 tot 3 werkdagen te verzenden. Soms lukt dit al de eerst volgende werkdag maar dit is afhankelijk van de drukte en bezetting in onze groothandel.
Het is daarbij wel van belang dat de betaling al is voldaan.
Voor meer informatie zie onze Verzendinformatie.
Wat zijn de verzendkosten?
Je bestelling wordt verzonden met PostNL en de verzendkosten binnen Nederland zijn vanaf €6,26 excl. BTW.
Bij bestellingen boven €300 excl. BTW. rekenen wij in Nederland, Belgie en Duitsland geen verzendkosten tot 23 kg.
Daarbuiten verschillen de kosten per land en gewicht, zie hiervoor onze Verzendinformatie.
Mag ik een bestelling of product retourneren?
Het kan soms voorkomen dat je niet tevreden bent met de door ons geleverde product(en). Mocht dit het geval zijn vragen wij je eerst contact met ons op te nemen!
Een bestelling of product retourneren vindt alleen plaats bij wederzijds goedvinden.
Voor meer informatie zie onze Algemene Voorwaarden.