Menu
Your Cart

Veelgestelde Vragen


Veelgestelde Vragen

Ja, bij ons heeft u een account nodig om te kunnen bestellen.
Wij verkopen alleen aan wederverkopers van onze producten en niet aan particulieren.
Alleen geregistreerde en goedgekeurde klanten kunnen bij ons inkopen.

Wanneer wij uw aanmelding hebben ontvangen proberen wij deze binnen 2 tot 3 werkdagen te verwerken.
Als alle gegevens kloppen en u onder de categorie wederverkopers valt zal u worden goedgekeurd.
Na goedkeuren ontvangt u een bevestiging per mail.
Heeft u na 3 werkdagen nog niks vernomen? neem dan gerust contact met ons op.

Mochten wij vragen hebben of de gegevens incompleet zijn,
dan nemen wij via de mail contact met u op voor toelichting.
Wanneer wij geen reactie ontvangen binnen 5 werkdagen verwijderen wij de aanmelding!

Prijzen en andere informatie zijn alleen zichtbaar als u bent ingelogd op de website.
De prijzen zijn dus alleen in te zien voor geregistreerde en goedgekeurde klanten.

U kunt bij ons betalen via iDeal, Overboeking, Mistercash of Sofortbanking.
Deze betaalopties komen tevoorschijn wanneer het minimaal te besteden bedrag is bereikt, €100 excl. btw.

Heeft u voor meer dan 100 excl. BTW in uw winkelmandje?
U kan namelijk niet afrekenen gezien het minimaal te besteden bedrag 100 excl. BTW is.
Heeft u wel voldoende in uw winkelmandje en kan u alsnog niet afrekenen?
Neem dan contact met ons op!

Een uniek product is één of meerdere producten die, de naam zegt het al, uniek zijn.
Dit kan een los product zijn maar bijvoorbeeld ook een setje of verkoopdoos.
Deze producten zijn door onszelf uitgezocht, gewogen, opgemeten en gefotografeerd.
Het afgebeelde product en/of producten is het gene wat u ontvangt!

Jazeker! Naast onze webshop hebben wij een fysieke groothandel.
Ons assortiment is hier ook vele malen groter dan op de webshop.
Wij zien onze webshop dan ook als een uithangbord en uitnodiging om bij ons te komen kijken.
Wilt u langskomen? neem dan contact op voor een afspraak, de koffie staat voor u klaar!

Het komt jammer genoeg zo nu en dan voor dat wij van een bepaald product geen voorraad hebben.
Soms wil het echter gebeuren dat onze online voorraad niet overeenkomt met de voorraad in onze groothandel.
Is er online iets niet op voorraad en wilt u weten wanneer en/of dit weer leverbaar is? neem dan contact met ons op.

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent met de door ons geleverde product(en).
Mocht dit het geval zijn vragen wij u eerst contact met ons op te nemen!
Uw bestelling of een product retourneren vind alleen plaats bij wederzijds goedvinden.
Voor meer informatie zie onze Algemene Voorwaarden.

Bent u wederverkoper in het buitenland en mag u wettelijk de BTW verleggen?
Neem dan contact met ons op voor een aangepaste factuur bij uw bestelling.
Mag u deze niet verleggen? dan betaald u de normale factuur inclusief de BTW.
U betaald dus geen BTW als u een geldig Europees BTW nummer heeft!

Uw bestelling wordt verzonden met PostNL en de verzendkosten binnen Nederland zijn vanaf €5.70 excl BTW.
Bij bestellingen boven €250 excl BTW. rekenen wij tot 23kg geen verzendkosten.
Buiten Nederland verschillen de kosten per land en gewicht, zie hiervoor onze Verzendinformatie.

Wij proberen uw bestelling in 2 tot 3 werkdagen te verzenden.
Voor meer informatie zie onze Verzendinformatie.

Nee, u mag niet zomaar onze foto's gebruiken.
In de toekomst willen wij wel aanbieden dat u de foto's van een 'uniek exemplaar' mag gebruiken.
Tot dit zover is heeft u toestemming van ons nodig om deze te gebruiken.
De foto's die wij gebruiken voor de opmaak van onze site mag u sowieso niet gebruiken!